طراحی پیج اینستاگرام
شامل چه چیزهایی می باشد و باید چه مراحلی را برای ساخت آن طی کرد ؟
طراحی پیج اینستاگرام ، نوعی از چیدمان و با درنظر گرفتن هارمونی رنگی مناسب ، طبق الگوی رفتاری مرتبط به پیج اینستاگرام شما می باشد . به زبانی گویاتر ، طراحی پیج اینستاگرام ، نوعی آرایش و قانون گذاری برای صفحه شخصی شما می باشد . باید درنظر گرفت که طراحی صفحات طبق الگو و رفتار سازمانی مشخص باید اجرا گردد.
طراحی پیج شخصی اگر با استفاده از متدهای روز مورد اجرا قرار بگیرد ، می توان تاثیری مثبت و به یادماندنی تری در ذهن اشخاص بوجود آورد. بنابراین قبل از هر کاری ، مشاوره رایگان ما را در این زمینه خواستار باشید . برای ارتباط با کارشناسان حرفه ای شبکه های اجتماعی استودیو ترسیم ایده، از این لینک کمک بگیرید.
مراحلی که میتوان برای شروع یک پیج اینستاگرام درنظرگرفت شامل :
- ایجاد هدف
- بررسی بازار هدف
- طراحی لوگو ، نماد ، تصویرک و یا تایپوگرافی ” مشاوره رایگان طراحی لوگو “
- ایده پردازی و جمع آوری اطلاعات کافی
- استفاده از فکرهای نو و و بروز در طراحی
- استفاده از تم مشخص
- استفاده از قالب مشخص و تخصصی
- استفاده از رنگ شخصی و یا سازمانی
- استفاده از قالب ویدئو
- ساخت لوگو موشن و پست ویدئو
- طراحی هایلایتر
- طراحی قالب استوری
- طراحی قالب مسابقه و …
آیا طراحی قالب اینستاگرام تاثیری بر روی بازدید ، لایک خوردن و در نهایت فروش محصولات و خدمات دارد ؟
در یک جواب میتوان به این نکته اشاره کرد که ویترین پیج شما همانند ویترین مغازه شما عمل می نماید . یکی از اصول اولیه طراحی ، ایجاد نظم و یکپارچگی در عناصر می باشد و در طراحی قالب اینستاگرام شما نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.
مغز انسان بدنبال نظم و آرایش عناصر در محیط پیرامون خود می باشد . چنانچه فردی داخل پیج شما گردد و نظم و آرایشی را در آن صفحه نبینید ، آن صفحه را بعد از لحظاتی بخاطر بی نظمی و نداشتن تعادل ترک می نماید و این فرمان مغز می باشد .
چنانچه می خواهیم افراد را با بیشترین زمان بازدید در پیج خود نگه داریم ، چاره ای جز ایجاد قالب و ساختاری منظم و هارمونی رنگی متعادل نخواهیم داشت . ما در این زمینه تخصصی کامل را داریم و می توانیم شما را تا انتهای راه همراهی نماییم .
طراحی لوگو ، نشانه ، تایپوگرافی در اینستاگرام مهم است ؟
طراحی لوگو اولین گام در برندینگ پیج شما چه شخصی و چه فروشگاهی می باشد . آشنا شدن بیننده با لوگو شما به معنای ترسیم کردن خدمات و محصولات شما در ذهن مخاطب . طراحی حرفه ای لوگو و تایپوگرافی شما در سبکهای مختلف می تواند بصورت خودکار نقش مهمی را در تبلیغات و اثر بخشی مناسب برای جذب فالور ها و مشتریان شما ایجاد نماید . پس اولین گام در راستای ایجاد یک پیج اینستاگرام ، طراحی نمادی درخور کسب و کارتان می باشد.
چرا طراحی هایلایت اینستاگرام مهم می باشد ؟
طراحی هایلایت در حقیقت مانند تمامی سر فهرست های هر بخش باید از لحاظ گرافیکی جذاب و گویا باشد . در نگاه اول ، بیننده پس از مراجعه به صفحه شما ، پس از مشاهده لوگو و بیوگرافی شما ، نگاهی گذرا بر روی هایلایت های صفحه می اندازد . اگر هایلاتها بصورت درست طراحی شده باشند ، می توانند سرفصل های موضوعی شما را به بیننده کاملا انتقال دهند و این میتواند نقطه شروعی برای بازدید های بعدی هایلایت و همچنین نظم دادن در صفحه آرایی و آرایش کلی صفحه باشد .
طراحی استوری اینستاگرام ؟
طراحی استوری بصورت عکس با عناصر پیشفرض اینستاگرام و یا ساخت ویدئوی تبلیغاتی و کلیپ رخدادی فراخور موضوع در حال جریان می باشد. استفاده از قالب و رنگبندی مناسب باید در طراحی استوری رعایت گردد.
نقش طراحی عکس بصورت پست چیست ؟
به صورت معمول در طراحی یک پست 3 اسلایدی و بیشتر ، اسلاید اول بخاطر قرارگیری در نمای پنجره اینستاگرام ، باید بصورت عکس همراه با نوشته و یا تنها ، مورد طراحی قرار بگیرد. این سبک از کار باعث جذب کاربر و مشتاق نمودن کاربر برای دیدن اسلایدهای بعدی آن پست می گردد.
در هر صورت استفاده از اسلاید اول پست بصورت عکس ، بجز اینکه نمایی زیبا به صفحه شما می دهد ، یک آرایشی و هارمونی کاملی را با استفاده از قالب پست بوجود می آورد.
تم اینستاگرام چیست ؟
نوع چیدمان عکس ها بصورت 3 . 6 . 9 تایی را تم اینستاگرام می گویند . تم هایی گوناگون بنابر سلیقه و یا ارتباط عناصر عکس و نوشته وجود دارند .
چرا باید برای پست خود ویدئو ساخت ؟
همواره در عرصه تبلیغات ، استفاده از ویدئو و کلیپ ، جایگاه محکمتر و ویژه ای را نسبت به تصاویر ثابت برای خود به اثبات رسانده است . پستهای ویدئویی بخاطر حرکت و موسیقی که دارند ارتباط بهتری با بازدید کننده برقرار می سازد و این گفته در تمامی پیج های اینستاگرام به اثبات رسیده است .
تعداد لایک و بازدید های یک ویدئو به مراتب بیشتر از عکسهای ثابت می باشد . ولی باید این نکته را درنظر گرفت که اگر بخواهید مطلبی مهم که دارای عنصر بصری می باشد را به بازدید کننده نشان دهیم ، استفاده از تصاویر را به شما پیشنهاد می نماییم.
در ضمن، در طراحی پست های ویدئویی ، همواره باید از قالب کلی صفحه پیروی کرد و نباید ساختار ویدئو بیرون از استاندارد های صفحه آرایی و آرایش کلی پیج شمت باشد.
ما با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی قالب های شبکه های اجتماعی ، می توانیم طراحی حرفه ای از قالب را برای اینستاگرام برای شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاوریم .
برای کسب اطلاعات درمورد طراحی پیج اینستاگرام این مقاله را دنبال کنید.
لازم به ذکر می باشد که تعرفه طراحی و گرافیک را می توانید از این لینک مشاهده نمایید. به یاد داشته باشید که طراحی و صفحه آرایی با استاندارهای طراحی روز، می تواند محصول و یا خدمت شما را هر چه سریعتر به متقاضی خود نزدیک تر نماید .
به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
همچنین شما می توانید از نمونه کارهای اجرا شده در واحد طراحی گرافیکی ترسیم ایده دیدن فرمایید.
طراحی لوگو ، ساخت لوگو موشن ، طراحی ست ادری ( طراحی اوراق اداری مانند سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه و دفتر یادداشت ) ، طراحی کامل برندبوک ( هویت بصری ) ، طراحی شخصیت تبلیغاتی ، انجام کلیه امور سه بعدی سازی محصول ، طراحی پوستر ، طراحی بروشور ، طراحی فولدر ، طراحی کاتالوگ ، بسته بندی ، آماده سازی پکیج تبلیغاتی ، طراحی استند تبلیغاتی ، طراحی تابلو ، طراحی بیلبورد ، عکاسی تبلیغاتی ، کلیه امور تبلیغات محیطی ، طراحی رابط گرافیکی نرم افزار موبایل و برنامه های کامپیوتری ، ساخت تیزر تلویزیونی ، ساخت فیلم تبلیغاتی ، ساخت کلیپ تبلیغاتی ، ساخت تیزر صنعتی ، ساخت آرم آگهی ، تصویر سازی حرفه ای ، طراحی فرانت اند و بک اند وب سایت اینترنتی ، طراحی کامل چیدمان صفحات اینستاگرام ( هایلایت ، استوری ، کلیپ ، پست اسلاید ، پست تصویری ، پست ویدئو ) و همچنین کلیه امور مشاوره ، طراحی و ایده پردازی بهمراه انجام کلیه امور چاپی
مشاوره و خدمات طراحی و گرافیک
ما همواره سعی می کنیم تا بهترین ترندهای جدید طراحی و گرافیک و همچنین بهترین تعرفه قیمت طراحی و گرافیک را برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنیم و در این راستا تلاش خود را مضاعف و همیشه خود را به روز نگه می داریم. ما میتوانیم در زمینه های گوناگون طراحی و تبلیغات شما را بیش از پیش، آسانتر و حرفه ای تر به هدفتان برسانیم.