طراحی بازی سه بعدی موروکو
- پروژه : طراحی بازی سه بعدی موروکو
- سبک طراحی : ترکیبی
- توضیحات تکمیلی : طراحی سه بعدی فضای سه بعدی بازی
- زمان صرف شده : 130 ساعت
- سفارش دهنده :
- گرافیست و ایده پرداز : وحید ولی زاده
- نرم افزارهای مورد استفاده : MAYA, Photoshop
- سال اجرا : 1385
طراحی بازی و فضاسازی سه بعدی
طراحی بازی سه بعدی همانطور که از نامش پیداست ، فضاسازی با نرم افزارهای MAYA ، 3d max ، Cinema 4D می باشد که بواسطه پلانهای موجود و بافت های خواسته شده طراحی می گردد . در حقیقت در دنیای بازی یکی از تکنیکهای مهم برای جذب مخاطب ، ایجاد فضاهایی واقعی گرایانه و استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری در راستای سبک بازی و محیط گیمینگ می باشد .
ساخت آبجکتهای بازی بصورت low poly و high poly ” جزئیات کم و زیاد ” در روند رندرینگ و همسو سازی با موتور های بازی با ترکیب Shade های حرفه ای ” سایه زنی ” ، استفاده از نور پردازی مناسب و ساخت داستانی موضوع دار با ترکیب موسیقی مرتبط و ریتمیک با صحنه ، می تواند خاطره ای متفاوت و گیرا برای گیمرها خلق نمایید.