14 قالب و چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام

14 قالب و چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام

فهرست مطالب

14 قالب و چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام

اینستاگرام همیشه یک پلت فرم تصویری در جایگاه نخست بوده است ، بر خلاف شبکه اجتماعی فیس بوک.

این را یادداشته باشیم که کاربران اینستاگرام در صورت مشاهده یک شبکه منسجم ، احتمالاً از حساب شما پیروی می کنند نه از یک مجموعه به ظاهر قطع شده از تصاویر ناخوشایند.

گفتن یک داستان و دادن صدای بصری به پروفایل خود بسیار مهم است تا مردم بدانند از مطالب شما چه انتظاری خواهند داشت. خواه می خواهد این پیام یک فروش محصول ، خدمات ، ارسال ترافیک به وبلاگ یا وب سایت خود ، هدایت ترافیک به سمت فروشگاه ، ایجاد اجتماع افراد همفکر یا به سادگی ایجاد اقتدار در یک دسته یا یک زمینه خاص باشد.

مزیت دیگر یک شبکه منسجم این است که یک موضوع یا پالت رنگی ثابت می تواند نخی باشد که پست های شما را به شما متصل می کند ، حتی اگر محتوا شما کاملاً نامربوط باشد. با پیوند دادن پست های خود با یک موضوع یا پالت رنگی ، می توانید چندین نوع محتوا و مضامین را پوشش دهید ، اما هنوز شبکه ای دارید که از طریق نشانه های بصری متصل می شود.

نکته حرفه ای

با تقسیم تصاویر در تعدادی از کاشی ها ” سر پست های خود ”   چیزی متفاوت را خلق کنید تا در پروفایل خود تأثیر گذار باشند.

با رنگ ، لحن و سبک ، بازی کنید. تقسیم یک تصویر در 9 کاشی می تواند تأثیر بصری خوبی بگذارد که برای راه اندازی محصول جدید یا برجسته کردن یک اعلامیه بسیارمهم باشد.

اینستاگرام مجله ای بیش نیست

به اینستاگرام به عنوان یک مجله فکر کنید. بازدیدکنندگان به صفحه شما می آیند و کلیت صفحه شما را می بینند و این نکته پیشرفت در کار شما می باشد ! اگر صفحات شما به نحوی موثر و جذاب باشند آنها را تحت تأثیر قرار می دهند و شما را دنبال خواهند کرد. بگذارید توضیح دهم . هر مربع نقش مهمی در کلیه اطلاعات شما در اینستاگرام دارد. با برنامه ریزی هر مربع می توانید طرح های مختلف اینستاگرام ایجاد کنید.اصولاً یک طرح شبکه برابر است با یک قالب = یک موضوع شگفت انگیز برای اینستاگرام.

در اینجا من قصد دارم 14 نوع طرح بندی شبکه ای اینستاگرام را به شما نشان دهم. باما همراه باشید.

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان شماره 1

شروع شبکه بندی مربع ها بسیار آسان است. اولین مورد در طرح شبکه ، ساده نگه داشتن آن است. فقط عکس خود را در هر مربع به طور همزمان ارسال کنید. لازم نیست که در مورد تمام طرح خود  استرس و وسواس داشته باشید، تا زمانی که به همان فیلتر و ترکیب رنگی پایدار بمانید.

 

 

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 2

دومین طرح شبکه اینستاگرام توسط بسیاری از اینستاگرام ها استفاده می شود. این باعث می شود موضوع اینستاگرام شما فوراً به نظر برسد و این بسیار آسان است!

طرح شبکه مورب توسط Amanda مدیر خلاق خانه Hooray در Insta Story برای ما توضیح داده شد.

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 3

برای این طرح شبکه اینستاگرام از هر مربع به عنوان کاشی استفاده کنید، محبوب ترین روش استفاده از این طرح با به اشتراک گذاری یک عکس ، سپس نقل قول ، سپس یک عکس ، سپس یک نقل قول است.

این یک راه آسان برای داشتن فید ” محتوا – خوارک ”  اینستاگرام است. فوق العاده آسان و به علاوه اینکه فالوور های شما دقیقاً می دانند که در آینده چه پستی خواهید گذاشت.

اگر به تازگی عکسی ارسال کرده اید. آنها منتظر یک نقل قول عالی هستند.

البته ، لازم نیست فقط از نقل قول ها استفاده کنید. یک مقدار خلاق باشید . به عنوان مثال ، می توانید عنوان پست جدید وبلاگ خود ، نماد (مانند قلب) ، ایموجی ، نقاشی را به اشتراک بگذارید …

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 4

این یکی دیگر از طرح های خلاق شبکه اینستاگرام می باشد و بسیار زیبا است ، زیرا اینگونه به نظر می رسد که شما در حال خواندن یک کتاب هستید. چشمان ما به طور طبیعی از راست به چپ به خواندن می رود . باز هم می توانید خیلی خلاق باشید و داستانی را برای خود بگویید. یک ردیف برابر با یک داستان. به عنوان مثال ، اگر در جایی سفر می کنید می توانید از یک خط برای نوشتن در مورد نکات سفر ، تجربه خود یا نام مقصد خود استفاده کنید.

 

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 5

این یکی از متداول ترین نمونه هایی است که می توانید کل صفحه ها یا کلمات را به صورت عمودی در صفحه مشاهده کنید. با انجام این کار ، شما بازدید کنندگان جدید خود را به دامنه پیمایش از طریق فید خود وادار می کنید. برخی کنجکاو هستند که چه مدت این کار را ادامه داده اید! اما دیگران به دلیل اینکه از خلاقیت شما لذت می برند. برای دستیابی به این نگاه ، کافی است 3 سبک از تصویر را انتخاب کرده و متوالی آنها را ارسال کنید.

با فید خود به عنوان یک معما رفتار کنید و یک داستان در حال اجرا را بگویید . خط در وسط فید شما معمولاً با نقل در پس زمینه سفید است. اما می تواند هر چیزی باشد که می خواهید. این خط در وسط ، بینندگان شما را راهنمایی می کند . برای ایجاد این نوع از طرح بندی های شبکه اینستاگرام باید نسبت به آنچه پست می کنید نسبتاً دقیق باشید!

 

 

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 6

این یک طرح شبکه بسیار جالب نیز هست. وقتی حرکت می کنید ، رنگ تصاویر شما تغییر می کند. این کمی کار و برنامه ریزی بیشتری از سایر طرح های شبکه نیاز دارد.

اگر آن را خوب بسازید ، مطمئناً اکانت شما مشخص خواهد شد. مثل رنگین کمان به نظر می رسد. بعد از هر 3 ، 6 یا 9 عکس از بهترین عکسهای مختلف استفاده کنید.

 

 

 

 

 

هارمونی رنگ‌ چیست و چه کاربردی در طراحی گرافیکی دارد؟ ( مقاله کامل )

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 7

این طرح داستان اینستاگرام  را نیز برجسته می کند! مرزهای سفید و سیاه. وقت خود را برای آزمایش در این چیدمان بگذارید.

 

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شبکه شماره 8

دشوارترین بخش انجام این طرح حفظ کیفیت بالای هر تصویر پس از تقسیم آن است.

شما همچنین باید مطمئن شوید که هر عکس خاص به تنهایی معنا پیدا می کند (در غیر این صورت افراد روی آن کلیک نمی کنند ).

 

 

 

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 9

اگر می خواهید یک گام جلوتر بروید، سعی کنید انواع مختلفی از طرح بندی های شبکه را با هم مخلوط کنید.

 

 

 

 

 

آیا می دانید مفهوم عنصر بصری خط در طراحی گرافیکی چیست ؟ این مقاله را نیز از بخوانید.

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 10 بصورت خطوط افقی

این یکی از بهترین چیدمان های شبکه گرید اینستاگرام است ، اما باید توجه داشته باشید که دنبال کنندگان خود را اذیت نکنید.

بهترین راه برای این کار، روایت یک داستان در سه پست متوالی است. پست های از چپ به راست شما ، به طور ایده آل باید برای حفظ انسجام با زیبایی شناسی و با داستان در ارتباط باشند. لازم نیست تمام وقت یک موضوع باشد ، بلکه می تواند همان مکان یا همان روحیه باشد.

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 11

این نوع از طراحی برای برخی از اهداف جدی برای صفحه شماست و همچنین شامل یک برنامه ریزی جدی برای خلاقیت می باشد.

فید پیج شما می تواند 9 تا 12 عکس بدون نیاز به پیمایش باشد.  وقتی با دقت کنار هم قرار بگیرد ، بصورتی چشم نوازی می توانید تاثیر گذار باشد. Netflix این سبک طرح را ارائه داده است.

ما توصیه نمی کنیم که این نوع چیدمان را به عنوان یک کار معمولی و روتین انجام دهید . این سبک از کار برای کسانی که حساب اینستاگرام خود را تازه فعال نموده اند مناسب می باشد و یا برای کسانی که برای پیج خود قرار است یک کمپین تبلیغاتی ایجاد نمایند .

شما باید به شدت واکنش فالورهای فعلی خود را در مورد کاشی های عجیب و غریب در نظر بگیرید  و این در خلاقیت شما نهفته می باشد .

 

 

مقاله جدید  13 سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2020 را نیز از دست ندهید.

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 12

به یک فیلتر یا طرح رنگی بپیوندید ( برای اینکه در نهایت در طرح های شبکه اینستاگرام سازگار باشد! )

ایجاد یک نگاه و احساس مداوم برای نام تجاری خود در کل بازاریابی بسیار مهم است ، بنابراین اجازه ندهید که در اینستاگرام برند شما سقوط کند.

فیلتر ، طرح رنگی یا فرایند ویرایش را انتخاب کنید و به طور مداوم به آن بچسبید. شما هنوز هم می توانید از تکنیک های خلاقانه ذکر شده در بالا استفاده کنید ، اما در نهایت مهم تر این است که تصاویر شما همچنان به نظر می رسند که جزئی از یک خانواده هستند ، مانند stellamariabaer در اینجا کاملاً انجام داده است.

 

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 13 با مرزهای سفید

نهایت در کمال گرایی ، اضافه کردن مرزهای سفید می تواند احساس واقعی آرامش را به وجود آورد. با استفاده از فیلتر نرم ” تابستان یا دهه 70 و .. یا پوشش خاص قدیمی.

شما واقعاً می توانید سبک منحصر به فرد خود را مانند این سبک شگفت انگیز ایجاد کنید.

 

طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان اینستاگرام شماره 14 بصورت سراسر شبکه

شاید سخت ترین طرح بندی شبکه گرید اینستاگرام می باشد . این جایی است که همه تصاویر در صفحه نمایش جمع شده اند ، اما همچنان به عنوان پست های جداگانه عالی هستند!

 

 

به انتهای این مقاله رسیدیم . این مقاله در آینده نزدیک  بروزرسانی می گردد. اگر می خواهید در رابطه با قوانین اصلی طراحی پیج اینستاگرام بدانید به این صفحه سر بزنید.

ما می توانیم برای شما دوستان پیجی استاندارد با رعایت رنگبندی و ضوابط تبلیغاتی برای پیشبرد اهدافتان طراحی کنیم . باما در ارتباط بمانید.

 

خوشحال می شویم که از نمونه کارهای طراحی و گرافیک  و خدمات طراحی گرافیک استودیو ترسیم ایده دیدن فرمایید و نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

لطفا با امتیاز دادن به مقاله ” 14 قالب و چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام ” ما را از نقاط قوت و ضعف خود آگاه سازید که بتوانیم در مقالات بعدی بهتر عمل نماییم.

 

20 % تخفیف ویژه اولین سفارش طراحی گرافیکی

تخفیف 20 درصدی اولین ثبت سفارش هریک از خدمات طراحی به احترام مشتریان عزیز

بخشی از نمونه کارها و خدمات قابل ارائه در واحد طراحی گرافیکی ترسیم ایده شامل :

طراحی لوگو ، ساخت لوگو موشن ، طراحی ست ادری ( طراحی اوراق اداری مانند سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه و دفتر یادداشت ) ، طراحی کامل برندبوک ( هویت بصری ) ، طراحی  شخصیت تبلیغاتی ، انجام کلیه امور سه بعدی سازی محصول ، طراحی پوستر ، طراحی بروشور ، طراحی فولدر ، طراحی کاتالوگ ، بسته بندی ، آماده سازی پکیج تبلیغاتی ، طراحی استند تبلیغاتی ، طراحی تابلو ، طراحی بیلبورد ، عکاسی تبلیغاتی ، کلیه امور تبلیغات محیطی ، طراحی رابط گرافیکی نرم افزار موبایل و برنامه های کامپیوتری ، ساخت تیزر تلویزیونی ، ساخت فیلم تبلیغاتی ، ساخت کلیپ تبلیغاتی ، ساخت تیزر صنعتی ، ساخت آرم آگهی ، تصویر سازی حرفه ای ، طراحی فرانت اند و بک اند وب سایت اینترنتی ، طراحی کامل چیدمان صفحات اینستاگرام ( هایلایت ، استوری ، کلیپ ، پست اسلاید ، پست تصویری ، پست ویدئو ) و همچنین کلیه امور مشاوره ، طراحی و ایده پردازی بهمراه انجام کلیه امور چاپی می باشد.

استودیو ترسیم ایده مشاور و مجری امور طراحی گرافیکی و ایده پردازی تا پایان راه همراه شماست.

برای سفارش طراحی با ما در ارتباط بمانید و همچنین برای مشاهده  تعرفه طراحی گرافیک  از این لینک اقدام نمایید.

سوالی دارید؟ با ما گفتگو کنید