لوگوی محصولات غذایی اصالت
ترسیم ایده مشاور و مجری امور طراحی و تبلیغاتی

طراحی پوستر تبلیغاتی سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر

طراحی پوستر تبلیغاتی سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر
Burger World Day with Esalat  pepper sauce Ads Poster Design

  • پروژه : طراحی پوستر سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر
  • سبک طراحی : تبلیغاتی و مفهومی
  • توضیحات تکمیلی : استفاده از المانهای هیولا و حرارت گرما در یکی از پوستر ها و استفاده از سوختن همبرگر بصورت مذاب با سس تند که تداعی کننده تند بودن و آتشین بودن سس را می رساند و در پوستر سوم با نشان دادن سس اصالت در لایه های تشکیل دهنده همبرگر ، این اصل را به تماشا گذاشتیم .
  • زمان صرف شده :  20 ساعت
  • سفارش دهنده : صنایع غذایی اصالت
  • گرافیست و ایده پرداز : وحید ولی زاده
  • نرم افزارهای مورد استفاده :  Photoshop
  • سال اجرا : 1398

طراحی مفهومی تبلیغاتی ، نوعی از سبک طراحی می باشد که مفهوم و رسالت رساندن مطلب خاصی را با الگوبرداری از مفاهیم ساده تصویری و هچنین بکارگیری درست از چیدمان عناصر گرافیکی صحیح در صحنه را دارد .
در این سبک از طراحی ، مفهوم رسانی در قالب های مختلف گرافیکی ظهور می کند که می توان به بزرگنمایی ، کوچکنمایی ، فوتومونتاژ ، استفاده از عناصر وابسته ، برعکس بودن ، استفاده از نوشته و یا نشانه ، استفاده از تاثیر موضوع و … نامبرد.

طراحی پوستر تبلیغاتی سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر
طراحی پوستر تبلیغاتی سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر
طراحی پوستر تبلیغاتی سس تند اصالت به مناسبت روز جهانی همبرگر

برچسبهای مرتبط

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

وحید ولی زاده هستم. گرافیست و ایده پرداز ، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی های جدید و ترند های طراحی شاغل در بخش مدیریت هنری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری در دسته تجربیات و نمونه کارهای شخصی و در مورد تجربیاتم در کار نوشته‌ام و خواهم نوشت.
فهرست
error: محتوای قفل گذاری شده